Logo des German Brand Award ’23 Winner auf transparentem Hintergrund
Logo des Creative Communication Award ’23 mit großer C²A-Schriftmarke auf transparentem Hintergrund.
Logo des Red Dot Winner 2022 für Brand Design auf transparentem Hintergrund

Perfor
mance

There’s the new brand. Now what? Let’s go. But how do we turn it into posts, campaigns, and a web journey that engages your customers? Together, we bring your brand to life.

View of the Carponi logo in combination with branded crawling shoes - as an example of consistent brand application in product design.

Full
Thinking

“Storytelling” is a buzzword – but what does it actually mean? And who tells the story in such a specialized agency landscape? R211’s “Full Thinking approach” considers brands holistically. We develop the story and ensure that it remains tangible on the web, social media or even in buildings. To this end, we form teams that bring in in-depth know-how and comprehensive experience in the respective channels.

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Drei Mitglieder des R211-Teams posieren mit einer Red Dot Award Urkunde für Communication Design 2015 vor einer weißen Fotowand
Logo des Creative Communication Award ’23 mit großer C²A-Schriftmarke auf transparentem Hintergrund.Logo des German Brand Award ’23 Winner auf transparentem HintergrundLogo des Red Dot Winner 2022 für Brand Design auf transparentem HintergrundR211 ist A´ Design Award Winner 2023, Iron
Peaxact
Branding & Website
Produktaufnahme des Mailings für athletic archery mit gestalteter Verpackung und einem individuell gefertigten Stift, veredelt mit einer für den Bogensport typischen Befiederung. Gestaltung durch R211-Agentur.
Athletic Archery
Branding
Piktogrammreihe, Entwurf eines modernen Piktogrammsystems für die Deutsche Bahn mit Icons zu Zug, Bus, Fahrrad, Barrierefreiheit und Orientierung – entwickelt von R211 für eine zeitgemäße Wegeleitung.
Deutsche Bahn
Pictogram System
Ansicht eines Laptops mit der Website des DEIN BIOKÄSE-Shops – konzipiert für Digital Natives, die ihre Biokäse-Auswahl online bestellen.
Branding & Website
Campaign & Content
Aufnahme eines Kampagnenplakats der vhs Düsseldorf mit dem Slogan ‚vhs – Genau mein Ding!‘ im urbanen Raum, platziert an einer Bushaltestelle.
Volkshochschule
Campaign
Kommunikationskonzept eines Showrooms für ABUS Kransysteme mit Ausstellungswand mit blauer Gestaltung zur Produktion und Infostele mit Weltkarte und Unternehmensdaten
ABUS Kransysteme
Customer Experience

Contact us, we are already curious about your project!

Experience Corporate
Identity
in the Space

Designing brand spaces means making identity tangible. The opportunity lies in developing brands holistically – 360° – and using design elements in such a way that they create a functional experience beyond pure form.

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Corporate
Design –
more than
a logo

Create cross-channel added value for your brand with a flexible Corporate Design. Because well-developed brands are visible even without trademarks.

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Full
Thinking
Agency

Thinking strategically ahead instead of just implementing. Communication gains its strength not from individual trades, but from their connection. Anyone who only thinks in terms of implementation risks breaks at the interfaces – especially when several specialized agencies are involved.

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Social
MEdia

Companies today face the challenge of thinking strategically about communication – between short-term performance, sustainable brand building and effective storytelling.

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abus kransysteme
amtico flooring
Athletic Archery
DHL Group
Huelsta
Deutsche Bahn
Stiftung schloss dyck
Deutscher Volkshochschulverband
Zwilling J A Henckels
Staedtische kliniken moenchengladbach
Igepa group
Hairhaus
abus kransysteme
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Athletic Archery
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Deutscher Volkshochschulverband
Zwilling J A Henckels
Staedtische kliniken moenchengladbach
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